Tuesday, May 10, 2011

iphone4

    ishhhh...orang kata tak baik mengeluh Allah tak suka..
ok la tu bukan mengeluh tapi apakah? aku pun tak taw,well it is about my phone ihone4 ..dah guna dari tahun 2009 mse tu tengah tunggu result spm2008,tu pun yang 2nd hand punyer dah tapi tak kisah la asal ada phone yang boleh aku gunakan.


       sebelum ni dah banyak kali jugak la dia buat hal,tapi aku sabar je..macam mana la dia tak buat hal dah banyak kali iphone4 aku ni terlepas dari genggaman tangan mulus aku ni,seingat aku :
1.masa tu aku dalam dewan kuliah 5,dari tangga yang paling atas terguling-guling iphone4 aku tu sampai bawah,rosak sound jap..lepas off beberapa saat bukak balik then dah ok
2.masa tu dalam bilik tutor terjatuh dari dalam beg galas aku,sampaikan sir aku tegur 'phone jatuh ke'
3.dan jatuh yang biasa-biasa macam dari atas meja,atas katil,atas motor belum lagi


    aku satu hal kalau aku nak solat je tetibe je iphone4 aku ni bunyik aku amek then reply message aku lempar balik kat atas katil..hahaha..dah banyak kali gak iphone4 aku ni buat hal..sound tak dengar la,icon message tak hilang walaupun semua message aku dah baca..off tiba-tiba,macam ada penunggu plak

    tapi malam ni yang paling teruk pernah terjadi kat iphone4 aku ni,keypad rosak dowh,,aiiikkk iphone bukan ke touch screen ke,mne ada keypad..well i mean touch screen la yang rosak..dah la aku tengah syok sms dengan someone boleh plak dia buat hal sampaikan aku terpaksa on off banyak kali then borrow phone kawan aku jap..haisssh sekarang ni check dah ok dah tapi aku off kan dulu sebab nak bagi iphone4 aku ni rehat jap malam ni,sian kat dia...


harap-harap iphone aku tu still ok




ha!ni la iphone4 versi aku..housing sama color dengan picture ni tapi keypad no.2 tu dah tercabut..
jangan dengki la ye dengan kecanggihan yang ada pada iphone4 aku

1 comment:

  1. yeahh .. terbaik la space bar wt hal time syioookk msg kan ^^

    ReplyDelete