Saturday, June 25, 2011

Kenapa saya tak ber’make-up’ untuk ke kuliah

*ini adalah muka tanpa make up yang telah di edit kan melalui photoscape
Sebab-sebab nye ialah
1.    Saya tak pandai make up
2.    Saya tak ada alat untuk make up such as celak,foundation,mascara etc...
3.   Saya tak sempat sebab selalu bangun lambat,kelas pukul 9 pukul 7 dah kena naik bus,bangun pukul 6.30,nak solat lagi segala bagai
4.   Mata saya ni mesti berair kalau saya menguap,purata saya menguap semasa lecturer tengah mengajar adalah sangat tinggi so saya akan kelihatan seperti pontianak dengan air mata bewarna hitam
5.   Percaya dengan nature beauty walaupun sedar diri ni tak cantik pun sebenarnya..hehe
6.   Suka sangat main jari dekat muka,kalau pakai bedak pun tak kan sampai 10minit dah tanggal
7.   Dulu masa sekolah menengah selalu di tegur dengan kawan laki pakai bedak tak betul..clumsy giler kan
8.   Satu hal dah muka tak cantik..pakai apa pun tak cantik..kalau muka tu memang dah cantik,cantik jugak kan..masuk bakul yang tak de orang nak angkat,angkat la sendiri

Tu je la...sekian

No comments:

Post a Comment