Friday, June 10, 2011

pasu jakun pecah jua

   Assalamualaikum..mula kan jumaat ni dengan salam..jakunnye aku,ok la diceritakan sedikit sejarah i.t aku..kenapa perlu di ceritain.KALAU BISA AKU CERITAIN PASTI KALIAN TIDAK AKAN PERCAYA
first time aku sentuh computer adalah semasa umur 11 tahun..masa tu kat sekolah,maklum je la budak kampung bukannye biasa tengok benda alah ni.
   punya la excited bila dapat masuk lab comp,jakun giler..aku ingat lagi 1st masuk cg ajar cara nak on & off comp ni.( wey aku dapt sentuh comp kot) korang bile?
   masuk je secondary school most of my friend ada comp kt rumah diorang..rumah aku? ada tv pun dah kira bagus!time tu yang femesnye frienster..seme orang sibuk nak buat frienster,tapi aku? tak pernah buat sampai la ni sebab benda tu sangat tidak mesra alam & complicated tak macam fb simple jerk (ops lupa masa ni aku dah ada ym lol)
   lepas tu aku pergi matrik & tengah hot dengan fb so aku pun buat la sebab member aku cakap best & senang nak contact dengan member lama (yeah! correct)..fb ada la laman sosial 1st yang aku join,then aku beli 1st pc aku kt low yatt plaza on 31st August 2009 model acer aspire 4732z (biasa-biasa je..tak macam macbook pro korang)..so far tak pernah buat hal,dah nak masuk 2 tahun pun
   lepas fb aku buat blog ni,aku ada join :
   1.flixster : dah lama tak bukak,tahun ni rasanye belum lagi kot
   2.formspring : ntah macam tak guna je,aku tak pernah pun tanya org
   3.blog : ada idea aku update (walaupun follower aku 12 jerk tapi aku perasan dah macam 12000)
   4.tagged : hape bende ntah,aku lansung tak tahu (jakun kan?)
   5.twitter : aku artis ke? ramai ke follow? hak3
   tu je,yang lain aku tak ingat,yang aku nak bagitahu sangat ni aku buat acc nuffnang dengan harapan nak kaya wey! dah berapa bulan baru hari ni aku dapat buat nuffnang ads kt tepi gadget aku ( sila tengok kanan)..
serius jakun!..
                                                     jakun wey! jumpa kete mahal cam ni

2 comments: