Wednesday, June 22, 2011

saya sayang ayah

hari bapa dah lepas..tapi takpe kita boleh sambut di hari yang lain,takde sape pun yang akan marah
1. saya sayang ayah saya sebab ayah saya sayang saya
2.saya sayang ayah saya sebab tanpa dia dan emak,saya takkan ada kt dunia ni
3.walaupun ayah saya tak hensem macam aaron aziz ataupun shaheizy sam tapi manis tu ada
4.ayah saya berkulit gelap..tapi saya tak kisah sebab dia kerja kuat untuk keluarga kami jugak bukan untuk pompuan lain
5.ayah saya tak pandai membaca sebab ayah saya tak pernah pergi sekolah sebab kerja untuk tolong family dia anta adik-adik pergi sekolah..saya bangga sebab ayah saya bagi pendidikan saya

*saya tak boleh taip panjang-panjang sebab air mata saya non-stop keluar..saya sayang ayah

No comments:

Post a Comment