Thursday, July 28, 2011

apa nak buat bila misi yang sakit?

entry ni pendek je
apa nak buat bila misi yang sakit
cik misi rasa nak demam ni
badan panas semacam je ni..

tekak pun rasa perit je nak menelan
tu la tanda2 nak demam
mata pun dah berair jugak ni..
bukan sebab putus cinta tapi dalam ni yang panas

so cik misi kena la

1.minum air banyak2..sebab kita akan kencing
kuman akan keluar melalui air kencing kita
dengan jayanya
tak guna nak simpan

2.jangan selimut sebab nak bagi 
haba keluar

3.mandi dengan kerap kalau dapat pergi 
picnic lagi bagus
mandi jugak dapat keluarkan haba ye

4.pakai pakaian yang nipis sebab nak bagi haba 
keluar jugak

5.last but not least esok pi hospital amek panadol
kat floor stock 2 bijik
telan
then kerja cam biasa

ha3...
*cik misi ni student lagi

5 comments:

  1. yg tang nombor 2 tu MB x tahan.. dah kene bebel dah suh jgn selimut tapi xthnn sgt., smpi menggigil x boleh tdo.huhu... pastu tros selimut.

    ReplyDelete
  2. sama la..klu dh sejuk mmg x boleh nk thn

    ReplyDelete
  3. Hai salam kenal , amy singgah sini dan follow , jemput ke belog amy..

    happy blogging..

    ReplyDelete
  4. hai.saya MLT.tp ramai cakap misi.hihi

    ReplyDelete