Sunday, August 21, 2011

aku paling pantang blogwalking ke blog yang..

wuuu syok nyer kalau dapat selalu blogwalking
masuk blog budak tu
masuk blog budak ni

antara blog yang aku wajib bukak kalau ada entry baru ialah
blog ayeem ayam (manusia ayam yang terbang dengan 5 ekor ayam)
blog aku bukan blog bapak kau (ala yang ada lembu tengah ragut rumput)
hamzah ian ( perasaan superman,bajet boleh fire)
maria elena ( rockss!..)
yuyu zulaikha ( genit sangat,kak yuyu amek isi saya boleh )

entry diorang best,blog pun tak berat sampai 20 kilo
aku paling pantang kalau pergi blog yang ada lagu
sori la sape2 yang terasa
tapi wa cakap lu der lap top wa dah ada banyak lagu
semua orang akan ada playlist dalam laptop masing2
so ko tak payah la gatai2 nak letak seme benda tu

clock
cuba habaq mai..tak payah la cam budak2 ko taw tak

widget2 pelbagai semua
cam kalendar,berapa orang yang view blog ( nak menunjuk ke hape )

banyak sangat gambar
membuatkan lambat nak loading taw tak

lagi 1 cursor yang moden bagai
ada tu cursor misai la ( eh gile apa misai jadi cursor )
ada snow fall laa
ada words yang follow cursor tu la
serius menyampah

apa lagi ek yang selalu ada kt blog
....
to korang semua pikir la apa yang patut ada then apa yang tak patut
serius aku cakap content blog tu akan buat orang lagi ramai follow ko
tak yah nak berhias bagai..

till then
that's all
selamat hari raya

2 comments:

  1. btul gak 2 tapi laen org laen minat..slamat raye..

    ReplyDelete
  2. ni pandangan je
    x der niat nak kutuk sape2

    ReplyDelete