Wednesday, August 17, 2011

korang ingat korang tahu,tapi korang tak tahu 1

ni antara info kesihatan yang aku ambik dari majalah kesihatan 
ye la tak kan dari majalah pc plak

1.jangan pakai bra lebih dari 12 jam
maknanya macam pakai 12 jam tak yah pakai 12 jam,hepi la kaum adam dapat tengok.wuuu

2.otak orang gemuk lebih tua
apa makna semua ni..nak pedajal kata aku tua la tu

3.sakit gigi bawa maut
ramai je yang kt kubur sekarang ni maut sebab kemalangan maut

4.diet tinggi lemak punca malas
ni mesti orang nogori 9 sebab suka masak lemak cili api

5.minum susu untuk kaki lupa
susu cap gantung ke susu formula

6.vitamin D panjangkan umur
semakin panjang umur semakin banyak dosa

7.brokoli cegah bad mood
untuk bad boy plak kena makan apa?

8.kurang tidur jadi gila
beware untuk bloger yang suka blogwalking malam2,esok topap tidur ye

9.main gitar cegah strok
orang yg dah kena strok mesti nyesal tak main gitar..man kidal mesti dah lama taw benda ni

10.menguap sihatkan tubuh
alasan baru untuk guru

cik misi bagi 10 ni je dulu,lepas ni akan ada lagi
so tunguuuu


2 comments: