Wednesday, August 17, 2011

“SEGMEN : GUA KIDAL KE GUA KANAN KE, GUA PUNYER SUKA LAH!”.

mencari konklusi


setiap dari korang dilahirkan sama ada kidal @ tak
kalau kidal means that dominant hand kiri
kalau tak kidal plak dominant hand kanan la kan

tapi aku ni spesies pelik siket
tak tau la nak kata kidal tak kidal
nak kata tak kidal...
hurrrrm

aku tulis guna tangan kanan,kiri pon boleh jugak
pegang pisau belah kiri,kalau kanan aku akan potong jari sendiri
basuh baju tangan kiri

so to azeelia it's up to u la nak letak saya kt mane
sebab saya sendiri pon keliru dengan persoalan kidal tak kidal ni

6 comments:

  1. heheheh
    kire kidal gak la ni
    hihihi
    besnyeee la kan..
    wee..salam kenai ye!
    dr segmen yg same =]

    ReplyDelete
  2. kre kidal jela...hahaha
    dtg terjah geng org kidal.... :)

    ReplyDelete
  3. terjah geng kidal ye :) jom singgah balik :)

    http://fafarahnurain.blogspot.com/2011/08/segmen-gua-kidal-ke-gua-kanan-ke-gua.html

    ReplyDelete
  4. yuhuu..budak tak berapa nak kidal dtg terjah geng kidal.haha
    salam kenal ya! :)

    Selamat hari raya!

    http://zareliqaafiqa.blogspot.com

    ReplyDelete