Wednesday, September 7, 2011

aku pun ada kisah raya jugak la wey

grrr kenapa tajuk berunsur kedengkian ni
ha3..
tak dengki pun..peristiwa pagi tadi buat kan aku mengimbau balik kisah lama aku masa kat sbp dulu
kenapa tak percaya ke aku dulu budak sbp
nak bukti? hak3..apa kes kan,suka hati la kan nak sekolah kat mane2 pon

pagi tadi masa naik van nak pergi pusat haemodialysis otw tu aku nampak sorang budak laki pakai baju melayu kaler hijau mati pucuk pisang (feberet aku tu)
hensem je budak tu maklum la mak suka anak ikan ni
ngehngehngeh..hotak kau
mula2 fikir budak ni nak pergi pertandingan pidato diraja ke kan
lepas depan sikit nampak la dalam 4 orang girls yang pakai baju kurung plak dengan fesyen selendang bonggol unta,kubelit kulilit leherku,kuserabai lawa..tak kurang jugak ada yang pakai bawal biasa jer
baru la teringat 'ada sambutan hari raya rupanya..
then terus ingat zaman sekolah dulu
disini di mentionkan nama sekolah aku ialah
sekolah berasama penuh integrasi batu rakit
nak bagi riak sikit..ko ada ke,saje je lama tak sebut nama tu rindu wey

mende ni masa aku form 3 lepas pmr la kan tahun 2006
kite orang buat la program sambutan hari raya,sebab dah tak der program lain 
tahun2 sebelum haram la nak ada mende ni so aku tak bawak la baju raya ala diva aku kan
semua orang sibuk nak tayang baju masing2
aku mula2 plan nak pakai baju kurung yang biasa pakai buat pergi prep malam tu
tapi cam gampang kan,nak jugak nampak cool kot ada senior nak ngorat ke
hotak kau muka cam _____
STOP aku sedar diri

last aku pinjam baju kawan aku,tapi tu pun bukan baju raya dia
baju berapa tahun lepas ntah,kaler biru siap dengan bawal lagi
so aku pakai la,sekolah aku ni masa tu agak skema jugak la kan,tudung tu tak boleh buat silang butterfly
(tu fesyen paling femes time tu) 
kena pakai straight jer..apa kes la time ni nak skema..bakik rumah la wey
so pakai je,cam budak polos lagi suci pun ada
ramai orang cakap COMEY AR BAJU MUNG,DOK RAJEN NAPOK LAGI MUNG PAKAI BAJU KALER BIRU
muhahahahahahahaha bangga jap,kembang lubang hidung dan segala jenis lubang
erk?
baju orang je wey,bukan baju aku
lagi pun orang puji baju bukan puji aku
ceh..spoil la der
pergi kat meja yang ada biskut raya terus baham sampai terbonkang

1 comment: