Wednesday, September 14, 2011

ceritera aku : perosak lagu

blogger sekarang macam dah tak berapa nak aktif kan
arghh aku dah la tengah stress ni,ada jugak laptop yang nak kena hempuk
ni la orang kata marahkan nyamuk kelambu dibakar
sial je kan

tak pe,ni nak story sikit pasal aku masa sekolah menengah dulu aku suka sangat rosakkan lirik lagu
hobi kot,lagi satu kalau aku cakap sesuatu benda tu member aku suka sangat syak yang ayat aku tu double meaning..haha..aku bukan otak kuning wey

lagu ni memang aku rosakkan dengan double meaning ( admitted okey)
fantasia bulan madu - search
best kan lagu tu memang tangkap leleh,yang aku rosakkan tu part chorus je la
sebab aku tak taw fulll lyrics lagu ni ( betapa malasnya aku nak google)

so original lyrics
bula madu di awan biru
tiada yang mengganggu
bulan madu diatas pelangi
hanya kita berdua
merasa nikmat cinta 
(aku hentam je lirik ni,sori kalau salah die hard fan search jangan hack aku okey)

ni versi aku @ perosak lagu

bulan madu di dalam kelambu
tiada yang mengganggu
bulan madu atas katil baru
hanya kita berdua
merasa nikmat cinta

hahaha..berdouble2 meaning tu kan
aku nyanyi kuat2 masa boys tak der dalam kelas je la
semua member cakap aku ngek!
muahahaha
rilek la der aku nak hilangkan stress korang  study time tu
BEST KAN LAGU VERSI AKU

No comments:

Post a Comment