Wednesday, September 28, 2011

segan sebenarnye + wordless wednesday = entry berkembar

Assalamualaikum peeps
ni entry saje2 sebagai pelepas rindu kat dunia blogging ni
erm sori ye kalau aku buat semak dashboard korang lagi
minggu ni keje syif petang kat hospital selayang
balik malam tadi masa kat dalam bas
yang kat tepi aku keluarkan samsung corby buat dengar lagu
seat depan sorang mamat tengah online fb dengan iphone4
yang seat tepi satu lagi tengah online fb jugak dengan bb
depan mamat guna bb tu ada sorang cewek yang tengah bbm..sms guna phone sony yang cyber shot yang 8mp tu..tak tau la plak model apa
erm...dalam beg aku ada nokian 2600c..tak tau nak buat apa
nak dengar lagu,lagu tak de sebab phone tak der memory card pun
nak reply sms pun tak der orang sms
nak online fb kan phone cokia jer
nak bbm apatah lagi..tiba2 jer aku jadi penyegan
uhuk3x

bukan mintak simpati korang keyh
so nak korang fahami quote dalam picture ni


so aku smile...the best medicine for now
sebab tak semua yang kita nak kita akan dapat kan?
macam sedih jer bunyi entry ni...hak3 chill lah i'm okay



2 comments: