Sunday, October 23, 2011

semalam dalam sejarah

semalam 22 oct kan sebab hari ni dah 23 

sambutan hari kanak2 sedunia peringkat kebangsaan

sivaji the boss ditayangkan kat tv3

aku tolong mak siang ikan

terengganu dapat masuk final piala malaysia..horey
t-team plak kalah dikaki n9..apo konoe eh jang

erm..mari imarahkan masjid bersama raudhah tv9 kat masjid al-Falah 
lupa kat mana

apa lagi ek..

nak kena bagi tahu ke

ada ke yang nak tahu

eksaited tak korang kalau aku bagi tahu

kalau tak bagi tahu..dunia ni makin worst ke tak

siti nurhaliza pregnant ke
bukan

maria elena nak kawen dengan dato' ke
bukan

ada artis baru cerai ke
eh2 lagi la bukan

cam ni cerita nye
semalam kan semalam

semalam yang suram ke
bukaaaaaaaaaaaan

wey ko nak buat confession apa ney
dah tak larat tahu tak nak main2 cam ney


ok


ok

semalam 

la 


semalam



birthday aku yang ke 20

sekian terima kasih


3 comments:

  1. wah, hepi belated birthday... semoga ceria selalu, dan teruskan berblogging.

    ReplyDelete
  2. odah...epy besday, ngat kan ade cik abg wak surprise....(amal)

    ReplyDelete