Saturday, November 12, 2011

ada apa dengan 11.11.11? (jakun)

ada apa dengan 11.11.11 ni..kat fb aku tu kecoh giler dengan date ni macam la spesel sangat kan
tak faham aku..cam sial kan

rasanya tahun lepas masa 10.10.10 tak da la plak nak heboh cam ni kan..date 10.10.10 ni memang sial la bagi aku,time tu aku praktikal kat terengganu kena pergi interview untuk temuduga spa nak jadi nurse konon2 nak masuk kerajaan pulak dapat banyak sikit..dengan muka yang tak seberapa ni pergi la interview berbekal kan sijil yang cukup2 makan dengan semua subjek kredit..tapi itu tak cukup..aku tak der kabel besar
tapi life is life and money is money..lain la kalau korang pergi tu dengan kabel besar konpem2 dapat
kalau boleh interviewer tu nak semua anak,anak sedara,anak jiran,anak ketua kampung & yang bau2 bacang dengan dia je yang masuk,heh damn tapi tu cerita tahun lepas punyer

ni nak cerita 11.11.11..tahun depan kalau panjang umur nak cerita pasal 12.12.12 plak
aku gi makan mcd (aku g mcd wey,kau ada?)..sori la aku bukan seperti blogger lain menulis disertakan gambar pakai phone cokia giler,dslr jauh sekali
so dengan ihsan google 
ll

ll

ll

ll

ll

ll

ll

argh google memang tak memahami..saja tak nak bagi aku mendera perut korang semua.line plak macam snail pig.tak pe just imagine je la,aku order set yang latest tu chicken classic apa ntah..ah lantak la tak kan la nak korek tong sampah nak cari menda tuh kan..plus chicken porridge yang dah lama aku mengidam
kalau korang baca blog aku dari dulu korang akan tahu betapa jakun nye aku kan..apa yang cashier tu tanya semua aku jawab 'ho' hahaha
lepas kawan aku tengok apa aku dapat dia pun terkejut

rupa2 nye cashier tu tanya 
nok tukar coke denge air lain dok?
x se ( ni 1 jah aku royak tok se)
nok gelas besar ko?
ho
nok fries pon besar ko?
ho
nok chicken porridge pom besar jugok ko?
ho

see! ho blako..ho tu mean yes okeh
macam mana la aku tak dapat set besar..aku 'ho' kan jer.tak berapa nak dengar pon hahaha
memalukan? ada wa kesah? kenyang perut wa

ni ada yang lagi jakun
ada la 1 sachet kecik tu plastik tulis 'cheese shake'  i thought kena makan dengan burger la kan cheese tu tapi apesal nama 'cheese shake' kan..macam ada yang tak kena jer
ada bagi 1 beg kertas kecik kaler putih,yang tu aku ingat 'owh kalau fries tak habis boleh bawak balik dalam paper bag tu,tak yah mintak plastik kat kaunter'

then kawan aku tanya
 kenapa tak shake cheese tu?
aku :  la nak shake dengan apa?
ala shake dengan fries la..
aku : hah?
kan ada bagi paper bag putih tu,ko shake je la cheese tu dalam tu
aku : oh ye ke..jakun nye,malu3x

ooo baru taw function cheese shake dengan paper bag kecik tu..

*serius lepas shake dengan cheese tu rasa fries lagi best ( penggemar cheese tegar )
segala dialog percakapan telah ditukar untuk meningkatkan pemahaman penceritaan aku
bau budu wey kalau aku betul2 cakap cam tu..duk klate kecek klate r boh,tak yoh tunjuk kl demo r sini
hakhakhak

7 comments:

  1. x rajem denga pon cheese shake?? gapo tuh?? hahaha..

    ReplyDelete
  2. haha bendo baru lgi kot..keno g try la skali

    ReplyDelete
  3. sameee.... penggemar cheese tegar hehhehe

    ReplyDelete
  4. aku punya line pulak macam he real pig . tadilahh ye , sekarang macam peterpan muahahhaa

    ReplyDelete
  5. ekabukanmakcikkau : panjang gler nama ko nak taip..line ce gampang je kan

    cik tin : ye dok? aku kn darak

    ReplyDelete