Wednesday, November 2, 2011

first time di tag

huhuhu 1st time di tag oleh blogger lain..biasanya baca tengok kat dashboard asyik2 yang femes je kena tag
so join la sebagai tanda sokongan kepada blogger ni
tapi sori ye cik insidious..saya tak berapa nak faham sangat..so saya jawab soalan dari awak je
memandangkan saya tengah praktikal dekat hospital so tak banyak masa nak menghadap blog ni..sori yer awak


Apa pandangan anda tentang blogger lain?
ok la..ada blog yang best ada jugak yang tak

Dalam adik beradik, paling  rapat dengan siapa?Sebab?
dengan abang yang sulong sebab beza 7 tahun dengan adik

Apa pandangan anda terhadap remaja zaman sekarang?
ramai yang sesat & lalai..ada jugak yang tak tahu menjaga maruah..tapi bukan semua la & kepada yang berada di landasan yang betul tu tahniah

Apa pandangan anda tentang realiti tv Ustazah Pilihan?
sangat bagus..boleh melahirkan ramai cerdik pandai

Kalau esok ada panggilan jihad untuk menegakkan Islam (berperang)..anda sahut tak?
mestilah..sebagai seorang student nurse saya boleh menggunakan pengetahuan saya untuk merawat mereka yang tercedera di medan perang

Apa yang dapat anda lakukan untuk membuktikan nama anda layak untuk diri anda?
nama saya noor sa'adah means that cahaya kebahagiaan..saya sentiasa gembira walaupun ada masalah & saya sentiasa gelak

Ciri-ciri wanita/lelaki idaman?
mestilah seorang yang cukup solat 5 waktu,boleh membimbing, serta mempunyai pekerjaan yang tetap yang boleh menanggung keluarga

Apa tujuan anda belajar?
untuk mencari ilmu & mendapatkan pekerjaan

Mana yang betul? Belajar sebab nak pandai atau sebab nak buang bodoh? Sebab?
belajar sebab nak pandai la..sebab nak explore ilmu banyak2

Kalau diberi peluang untuk membuat satu permintaan, apakah permintaan anda itu?
menjadi anak yang diredhai ibu bapa

Laz,,jujur tak jawab soalan kat atas tu??hehe
tersangat jujur..saya tak suka menipu

2 comments: