Sunday, November 6, 2011

kita semua geng!

selamat hari raya aidiladha semua
di kesempatan ini aku nak mohon maaf la semua ye
banyak ke makan daging? wa tak makan daging beb..
time ni la orang makan daging wa makan ikan kering.sobs3 dah nasib wa macam tu
padan muka wa sape suruh tak makan daging..

time ada perayaan cam ni la aku boleh jumpa kawan2 sekolah dulu,almaklumlah masing2 dah duk jauh
kawan aku ni fatin dah sebulan lebih rasa nye balik dari mesir tapi hari ni baru dapat jumpa nasib la ada hari raya ni kan..wa kan sibuk masuk wad..

lama tak jumpa dah setahun..kami semua ni best friend dulu..makanan diorang aku tolong habiskan dulu2
hahaha..hasilnya seperti hari ini la tengok aku

mempersembahkan empat gadis single


dari kanan : aku.eka,fatin,ira
ni je la yang dapat jumpa..korang tengok muka aku cam jongang je gigi..eka plak dah ternganga..fatin yang konon2 candid ( waklu) & ira yang ayu gelak pun tutp mulut ( paling ayu among kite orang )



korang tengok muka aku..tu aku tengah tunjuk kat diorang simbol angry birds yang di ajar oleh ayeem ayam..moncong aku teramatlah lawa..caih..
jatuh saham aku sebab gambar ni dah siap upload kat fb dah..err lagi pun kalau aku letak gambar yaang perasan cun pun tak da orang nak jugak..hahaha

anyways dah nak masuk berapa tahun eh kita jadi best fren agak2 dah 6 tahun dah
happy sangat dapat jumpa korang semua..hopefully akan ada pertemuan yang lain selepas ini

No comments:

Post a Comment