Tuesday, January 17, 2012

perangai dalam kuliah

wah dah lama betul tak menaip..tersangat busy..to my friend fatin : aku tahu mg bace sokmo blog aku..sori boh aku terlalu busy dengan duniawi disamping cuba mengejar akhirat jugok

argghhh jadi senior year aku rasa teramat la busy..kalau dulu hanya akan nampak aku pegang buku hanya pada malam yang keesokan hari nya ada test tapi now almost every night boleh nampak muka aku dekat meja study..banyak benda yang tak cover.anatomy tak master lagi.banyak function yang dah hilang nak salahkan mak sebab tak minum anmum masa pregnantkan aku dulu pun tak boleh sebab aku yang pemalas..sekarang ni jugak la baru terhegeh2 nak kejar pointer tinggi..dulu kalau pointer turun pun rilek jer tapi sekarang tension terus sampai pergi derma darah dengan harapan stress akan keluar melalui darah yang masuk ke dalam blood bag..

kalau baca perenggan diatas membuatkan korang rasa aku dah cukup insaf,korang silap
aku suka main2 dalam kuliah.time seo aku boleh tumpukan perhatian sebab subjek tu pasal pathology yes i like..pki pun ok lagi sebab belajar cara nak manage ermegency kan kalau tak tumpukan tak pasal2 salah nak bahagikan triage memang melampau
tapi yang teramat biring subjek pkm kena belajar pasal mental health status..serius boring wa cakap lu..ditambah dengan lecturer yang tak berapa nak mempunyai body shape yang lawa..yeah sila merungut..eh2 tak der..tapi subjek ni memang boring.lecture 4 jam seminggu hanya dihabiskan dengan bermain chuzzle dalam iphone4 kepunyaan teman since henset aku cap ayam..4 jam yo..kadang2 sampai boleh tertidur menghadap siling..ye sila halakan projector ke atas senang sikit aku nak tidur

eh apa aku mengarut ni..duk kutuk2 esok aku ada test pkm ni
blah dulu..
semakin tua bahasa semakin tak beradab

7 comments:

  1. hoho..gud luck2!!!!..result ak x tau guane2 ag ni

    ReplyDelete
  2. aku ni plak nak spm, tahun lepas punya topik pon aku tak khatam lagi. gone lah nie wehhhhhhh

    ReplyDelete
  3. odah: chill...student's life...nok wka gane doh...lame x singgoh...

    ReplyDelete
  4. odah..hehehe,peminat setia blog mu ni ea..

    ReplyDelete
  5. thanks blako...
    tin baru sapa mg,lmo aq tunggu

    ReplyDelete