Thursday, October 30, 2014

your command

haritu member request suruh update blog
tapi dah lama tak tulis.
life?
sekarang ni dah sem iii pengajian, berbaki 3 sem lagi
lama la pulak rasanya
tak pe la kita teruskan je

oh ye minggu lepas 17.10 2014 kita naik flight for the 1st time
yela kita kan jakun, orang kampung je

minggu lepas jugak pergi dekat member grad 
utp
bandar seri iskandar
lawanya u tu
banyak tasik
usmkk apa ada?

oh! minggu lepas jugak birthday aku yang ke 23..
nyanyi siked pliss

disebabkan mood rajin datang  so aku upload gambar,
untuk tatapan anak aku 
kalau aku kahwin la


tengah semangat isi borang ahli papa john sebab bulan kelahiran dapat pizza free


yeah! makan!


dari kanan ika, ayie, fatin
kawan dari brains



grads girl with her best coordi ever


lagi


time ni dah nak balik

 sambutan birtday iolls dekat lake garden..
acah2 cover maze runner


ada, aku, ika, zemy
thank you guys

fatin tukang amek gambar sebab dia pakai oppo


ok.. ika was missing





so tu je la

bai