Saturday, April 30, 2016

actually

bila dah tak muda remaja ni banyak benda yang tak terluah sebenarnya
nak tulis tapi malas
nak cakap tak terucap
kawan yang betul-betul rapat pun dah kurang
tak salahkan mereka sebab masing-masing ada komitmen
dan aku pun tak mencari sebenarnya
takpe Allah kan ada
available 24/7, syaratnya kena cari je

tapi kadang-kadang bila cari Allah time susah je malu sebenarnya
tapi elok la dari tak cari lansung
takkan selamanya nak sesat
takkan selamanya hati nak hitam
kan?


Monday, January 4, 2016

Al Fatihah

it is been 2 years and i am not realised bout it till i read yoe status update on his facebook
and i miss you ayah chik
i really do
the one who teach me how to recite the Quran
my biological uncle
Al-Fathihah