Saturday, April 30, 2016

actually

bila dah tak muda remaja ni banyak benda yang tak terluah sebenarnya
nak tulis tapi malas
nak cakap tak terucap
kawan yang betul-betul rapat pun dah kurang
tak salahkan mereka sebab masing-masing ada komitmen
dan aku pun tak mencari sebenarnya
takpe Allah kan ada
available 24/7, syaratnya kena cari je

tapi kadang-kadang bila cari Allah time susah je malu sebenarnya
tapi elok la dari tak cari lansung
takkan selamanya nak sesat
takkan selamanya hati nak hitam
kan?